loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 259 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

نکات و ترفند های امنیتی به هنگام استفاده از خود پرداز (ATM)

ATM

دستگاه خود پرداز ( مخفف به انگلیسی: ATM ) یک ابزار ارتباطی است که به کاربران بانک ها و موسسه های مالی این امکان را می دهد تا در مکان های عمومی و بدون نیاز به نیروی انسانی (کارمندان بانک) اقدام به برخی عملیات های بانکی مانند دریافت وجه، انتقال وجه، پرداخت قبوض، تعیین رمز دوم کارت و بسیاری از عملیات های دیگر بکنید.

اما استفاده از کارت بانکی و دستگاه های خود پرداز علیرغم اینکه مزایای زیادی را دارا می باشد، در صورت رعایت نکردن نکات امنیتی ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد شده و حساب کارت شما سرقت شود.

در مطلب امروز تصمیم داریم نکات و ترفند های امنیتی را به هنگام استفاده از خود پرداز (ATM) خدمت شما شرح دهیم که با عمل کردن به آن می توانید ایمنی و حساب کارت بانکی خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

در ادامه با ترفندها همراه باشید.

 

عرفان بازیار بازدید : 472 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

Malware یا بدافزار چیست

Malware یا بدافزار در اصل قطعه کدهایی هستند که توسط برنامه نویسان نوشته میشوند تا بوسیله آن بدون اجازه مالک سیستم، آن را آلوده و اقدام به کارهای ناخواسته یا خرابکارانه کنند. این واژه به صورت عمومی به تمامی کدها و برنامه های مخرب اطلاق میشود و به طور کلی هر نوع کدی که روی سیستم شما قرار بگیرد و عملیاتی ناخواسته را انجام دهد به عنوان بدافزار شناخته میشود. Malware میتواند گوشی تلفن، تبلت و کامپیوترها را آلوده کند.

عرفان بازیار بازدید : 402 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

رازهای هکرهای وایرلس را بشناسید

رازهایی که هکرهای وایرلس نمی‌خواهند شما بدانید!
 
رازهای هکرهای وایرلس را بشناسید

اگر بر روی مودم بی‌سیم خود رمز عبور قرار داده‌اید و اطمینان دارید که با این کار آن را ایمن کرده‌اید باید بدانید که در اشتباه هستید. هکرها می‌خواهند که شما چنین چیزی را باور کنید تا همچنان برای حملات آن‌ها آسیب‌پذیر باقی بمانید. در این مطلب به معرفی 4 نکته‌ خواهیم پرداخت که هکرها امیدوارند شما از آن‌ها بی‌اطلاع باقی بمانید. چرا که در این صورت امکان نفوذ آن‌ها به شبکه یا رایانه‌‌‌ی شما ناممکن می‌شود.

عرفان بازیار بازدید : 493 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

ده هکر مشهور دنیا را بشناسید!

ده هکر مشهور دنیا را بشناسید!

ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد می شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه نویسی دارد هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است.

در دسته بندی هکرها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک گذاشته شود.

این هکر آمريکايي کنفرانس های بسیاری درباره هک و هکرها برگزار کرده و چهره هکرهای واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کارهای معروف او هک کردن قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است.

استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی ترین سیستم امنیتی بود به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت 8 دقیقه، نرم افزار را هک کرد و در فهرست سیاه مایکروسافت قرار گرفت.

عرفان بازیار بازدید : 1062 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (0)

آموزش باز کردن قفل رمز و پترن موبایل اندروید

http://www.parsdesignclub.ir/

امروز می خواهیم روشی بدون هزینه برای باز کردن کد فراموش شده ای که روی گوشی اندرویدی خودتان وارد کرده اید را آموزش بدهیم.

عرفان بازیار بازدید : 310 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

هک کردن مغز انسان توسط دانشمندان

هک کردن مغز انسان توسط دانشمندان

دانشمندان با انجام آزمایشاتی بی سابقه بر روی موش های درحال خواب، خود را برای هک کردن مغز انسان آماده می کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، «افکار خوابیده آماده برای هک شدن»، عنوان پروژه ای است که برای نخستین بار انجام خواهد شد. گروهی از دانشمندان خاطرات خودآگاه (هوشیار) را وارد مغز موش های درحال خواب کرده اند. اکنون این پرسش مطرح می شود که می توان تکنیک مشابهی را در آینده ای نزدیک برای تغییر دادن خاطرات موجود در مغز انسان هم به کار گرفت؟

عرفان بازیار بازدید : 369 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

راه هایی ساده برای بهبود سرعت و کیفیت شبکه وای فای

 "راه

احتمال اینکه شما در حال حاضر این مطلب را از طریق اینترنت بی سیم خانه یا محل کارتان مطالعه کنید بسیار بالاست. در این صورت احتمالا بارها شده که از عملکرد آن ناراضی بوده اید. بخشی از این عدم رضایت به سرعت شبکه بی سیم در محل بر می گردد. اما این امکان وجود دارد که با اعمال کارهایی ساده این وضعیت را بهبود بخشید.

می توان گفت امواج وای فای ماهیت فیزیکی دارند و در صورتی که این مطلب را پیش از این در دیجیاتو دیده باشید، می دانید که قدرت انتشار این امواج می تواند به واسطه دیوارها، اشیاء و حتی بدن خودمان کم و زیاد شود.

عرفان بازیار بازدید : 305 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)

تروجان چیست؟ و چگونه در مقابل آن ایمن شویم

در این مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم. تروجان ها بر خلاف ویروس ها، کرم ها و … توانایی تکثیر خود را ندارند. آنها بسیار شبیه نرم افزارهای مفید و کاربردی رفتار می کنند، اما در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث دسترسی هکر سازنده تروجان به کامپیوتر هدف (کامپیوتر آلوده شده) و به دست گرفتن کنترل آن می شوند.

 

 

 

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 692
  • بازدید سال : 3,281
  • بازدید کلی : 269,006