loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 443 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

این اپلکیشن ها را روی اندروید گوشی خود نصب نکنید!

 این اپلکیشن ها را روی اندروید گوشی خود نصب نکنید!

گوگل پلی ، بزرگترین مارکت دانلود برنامه های اندروید، مرجعی بزرگ از برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید است و در این راستا نیز برای کاربران اندروید مفید بوده است. اما این مارکت علی رغم ویژگی های مثبتی که دارد، با توجه به حجم برنامه هایی که در آن قرار میگیرد، دقت زیادی روی باگ های برخی از نرم افزار ها، امنیت و به طور کلی کارایی آن ها ندارد و از این نظر نصب هر برنامه ای بدون تخقیق از طریق مارکت گوگل پلی توصیه نمیشود. لذا در نصب برخی از برنامه ها و اپلیکیشن های اندرویدی محبوب از گوگل پلی باید دقت کرد. در ادامه با تعدادی از این برنامه ها آشنا خواهید شد.

 

عرفان بازیار بازدید : 947 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ برای کامپیوترها با اصلاح باگ‌ های Narrator ارائه شد

مایکروسافت امروز خبر از عرضه‌ی بیلد جدیدی از ویندزو ۱۰ موبایل و PC برای کاربرانی داد که در پروژه‌ی ویندوز اینسایدر عضو هستند. این بیلد ۱۴۳۸۸ نام دارد و سه روز پس از بیلد ۱۴۳۸۵ عرضه می‌شود. بیلد ۱۴۳۸۵ خود دو روز پس از بیلد ۱۴۳۸۳ منتشر شده بود.

مایکروسافت مشغول تدارک آپدیت سالانه‌ی ویندوز است و آن را دوم آگوست عرضه خواهد کرد، بنابراین تعجبی ندارد که چیزی جز رفع چند باگ جزیی در بیلد مذکور دیده نشود. Dona Sarkar یکی از مهندسان نرم‌افزار گروه ویندوز و دستگاه‌های مایکروسافت در پستی نوشت: «دوتا از رفع باگ‌های امروز مربوط به Narrator ویندوز هستند که به صورت پیش‌فرض روی این سیستم عامل قرار دارد. حالا دیگر شورت‌کات‌های صفحه‌کلید Narrator ویندوز، پس از قفل و باز کردن رایانه و ناوبری در دسکتاپ بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند در صورت مراجعه‌ی شما به منوی تاریخ و زمان در بخش زبان و زمان ویندوز، تاریخ و ساعت را برای شما بخواند».

عرفان بازیار بازدید : 435 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

تعرفه سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل در یک نگاه

تعرفه‌ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌تواند به افرادی که قصد خرید این سیم‌کارت‌ها را دارند یا می‌خواهند در طرح ترابردپذیری تلفن همراه اپراتور خود را عوض کنند، تأثیر بسزایی دارد. در ادامه‌ی مطلب تعرفه‌ی خدمات مختلف سه اپراتور مطرح را مرور خواهیم کرد.

عرفان بازیار بازدید : 400 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

رقیبی سرسخت برای اپلیکیشن‌ تلگرام

در این بخش از سایت ایران ناز با رقیبی سرسخت برای تلگرام آشنا خواهید شد.

 

به گزارش ایران ناز تاکنون با اپلیکیشن‌ های پیام رسان مختلفی نظیر واتس اپ، اُوو، تلگرام، اسکایپ و … آشنا شده اید که به کاربرانشان امکان برقراری تماس تصویری را اهدا می‌نمایند. اما همانطور که می‌دانید این تماس‌های تصویری برای اتصال هم به سرعت و هم به پهنای باند بالایی از اینترنت نیازمندند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یک اپلیکیشن بپردازیم که ادعا می‌کند می‌توانید به وسیله آن پیام‌های تصویری با کیفیت HD و در کمترین زمان ممکن برای دوستانتان ارسال نمایید.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 456 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

معرفی و آشنایی با بهترین لپ تاپ های منتخب سال 2015

معرفی و آشنایی با بهترین لپ تاپ های منتخب سال 2015

نخبه‎گرایی آن‎ها دوباره افزایش یافته و بی درنگ شما را به خرید یک کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی راضی می‎کنند. اما، ما به شما می‎گوییم که چه کاری باید انجام دهید. جمع‎ کردن یک کامپیوتر مخصوص بازی نیاز به علم و مهارت دارد که شما آنرا نداشته و یا اهمتی به آن نمی‎دهید.

این جایی است که لپ‌‎تاپ های Gaming می‎درخشند، به عنوان کامپیوترهای سریع برای بازی. نیازی نیست که یک سیستم جمع کنید یا یک مانیتور بخرید. البته که، همراه این لپ‎تاپ ها یک برچسب با قیمت‎های بالا هم هست.

 

 بیشتر فروشندگان قیمت های مدنظر خودشان را برای لپ‎تاپ های ۱۳ و ۱۴ اینچ در حدود ۱۴۰۰ دلار قرار می‎دهند. درحالی که قیمت بزرگترین و بهترین مدل لپ‎تاپ‎های  ۱۷ و ۱۸ اینچی موشک وار به سمت بالای ۳۰۰۰ دلار می‎رود.

 

اگر شما آماده به پذیرش آن هستید که لپ‎تاپ های Gaming هیچ گاه از لحاظ مقایسه‎ی قیمت و کارایی با کامپیوترهای رومیزی مخصوص بازی، مقرون به صرفه نبوده اند، آن گاه است که تصمیم شما برای خرید گرفته می‎شود.

عرفان بازیار بازدید : 256 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

معرفی یک مدل از فلش مموری که کامپیوتر شما را نابود می کند!؟

 

نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

نوعی فلش‌مموری مخرب تولید شده است که می‌تواند پس از اتصال به‌رایانه، دستگاه را به‌آتش بکشد یا قطعات اصلی آن را بسوزاند. نوعی فلش‌درایو مخرب با نام ‘Dark Purple’ تولید شده که از طریق درگاه یو‌اس‌بی طعمه را مورد حمله قرار می‌دهد و نه تنها اطلاعات درایورها بلکه کل قطعات سخت‌افزاری را به نابودی خواهد کشاند؛ این قطعه توسط یک متخصص روس علاقه‌مند به حوزه سخت‌افزار ساخته شده است.

عرفان بازیار بازدید : 325 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

 محافظ جادویی آیفون ۶ اس که خط خش ها را ترمیم می کند !

Innerexile

این روزها انواع و اقسام قالب های محافظ گوشی و نمایشگر آن در بازار موجود است.لایه های محافظی که گوشی ما را از هر نوع آسیب فیزیکی تا حد زیادی محافظت می کند.اما این بدان معنا نیست که خود این لایه های محافظ از صدمات فیزیکی در امان باشند.حالا شرکت Innerexile به تازگی یک محافظ نمایشگر و یک قاب محافظ برای آیفون ۶ اس اپل طراحی کرده که تنها در چند ثانیه خط و خش های روی خود را ترمیم می کند.در ادامه توضیحات بیشتر و ویدیویی از نحوه عملکرد این محافظ جادویی را تماشا خواهید کرد.

عرفان بازیار بازدید : 383 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

احتمال واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی

احتمال واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی

بر اساس گزارش های جدید منتشر شده ، کمپانی سونی تصمیم گرفته تا تجارت سنسورهای تصویری توشیبا را خریداری کند . این بخش خود قسمتی از تجارت نیمه هادی های LSI این شرکت بحساب می اید. مبلغ توافق شده این دو شرکت برای واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی معادل ۱۶۵ میلیون دلار می باشد.

عرفان بازیار بازدید : 275 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۱۰ برای ایکس باکس وان تا دو هفته دیگر منتشر خواهد شد

ویندوز ۱۰ برای ایکس باکس وان تا دو هفته دیگر منتشر خواهد شد

به نظر می رسد که رویای یک پلفرم برای تمامی گجت ها ، در حال محقق شدن است و این به لطف ویندوز ۱۰ مایکروسافت فراهم شده.ویندوز ۱۰ سیستم عاملی برای تمام ابزارهاست ، از موبایل و تبلت و لپ تاپ گرفته تا حتی کنسول بازی ایکس باکس !

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، امروز اعلام کرد که تجربه جدید ایکس باکس وان (داشبورد جدید و محیطی به مانند ویندوز ۱۰) در تاریخ ۲۱ آبان برای تمامی کاربران ایکس باکس وان منتشر می شود، یعنی تنها دو هفته دیگر.

عرفان بازیار بازدید : 333 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

تلفن همراه شما  انواع باکتری‌ها را نیز در خود دارد

تلفن همراه شما  انواع باکتری‌ها را نیز در خود دارد

طی تحقیقی که اخیراً ارائه‌شده است مشخص شد تلفن همراه فقط دربردارنده تماس‌ها، مسیج‌ها و لیست افراد نیست، بلکه تلفن شما مکانی برای جمع شدن انواع باکتری‌ها نیز می‌باشد.

شما هم مانند هرکس دیگری برروی این کره خاکی تمام روز به تلفن خود چسبیده‌اید، به شما زنگ می‌زنند، مسیج می‌دهید، روی صفحات وب جستجو می‌کنید یا حتی Angry Birds بازی می‌کنید. به یاد داشته باشید چه میزان در روز به تلفن خود دست می‌زنید، تعجبی ندارد که تلفن شما علاوه بر لیست تماس‌های شما انواع باکتری‌ها را هم در خود دارد.

عرفان بازیار بازدید : 382 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

پهنای باند اینترنت امسال ۳ برابر می‌شود

پهنای باند اینترنت امسال ۳برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخل کشور به ۱۰ ترابیت بر ثانیه تا پایان سال جاری و تعریف دو پروژه برای عملیاتی شدن این هدف خبر داد.

به گزارش مهر، محمود خسروی جدیدترین برنامه های شبکه زیرساخت ارتباطی کشور را برای توسعه پهنای باند اینترنت داخل تشریح کرد و گفت:

عرفان بازیار بازدید : 295 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (1)

افزایش کیفیت اینترنت در ایران

اخبار فناوری

افزایش کیفیت اینترنت در ایران

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت در کشور ۶ برابر افزایش یافته و برای افزایش ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای بازدید از مراکز مخابراتی استان زنجان به این استان سفر کرده است افزود:‌ با افتتاح چهار پروژه مخابراتی در کشور، پهنای باند اینترنت در کشور بعد از پنج سال تغییر یافت.

عرفان بازیار بازدید : 242 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

۲۵ میلیون کاربر اینترنت در کل کشور وجود دارد

اخبار فناوری

در کل کشور حدود ۵۲/۴۷ درصد خانوارها تا پایان سال ۱۳۹۳ صاحب رایانه بوده اند و با ضریب نفوذ ۳۹/۳۵ درصدی، بالغ بر ۲۵ میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود داشته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعاتی که درگاه پایش جامعه اطلاعاتی منتشر کرده برای دسترسی خانوارهای تهرانی به فاوا ضرایبی اعلام شده است.

بر این اساس در حال حاضر در استان تهران 69.2 درصد خانواده‌ها به رادیو و 99.3 درصد خانواده‌ها به تلویزیون دسترسی دارند.

 

عرفان بازیار بازدید : 277 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

گوگل، گوشی مرا پیدا کن!

با قابلیت جدید گوگل اگر شما گوشی اندرویدی خود را در خانه یا محل کار گم کنید با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

قابلیت جدید، ساده و رایگان گوگل هم‌اکنون با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.
با این قابلیت اگر گوشی شما زیر مبل یا جای دیگری در خانه گم شود،

عرفان بازیار بازدید : 320 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

با امن ترین گوشی هوشمند موجود در دنیا آشنا شوید!

گوشی هوشمند,امن ترین گوشی هوشمند

شرکت سایلنت سرکل از جدیدترین محصول خود با عنوان Blackphone 2 رونمایی کرده که ادعا می‌کند امن‌ترین گوشی هموشمند موجود در بازار است.

 

 در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند به سمت استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز به‌منظور سهولت استفاده کاربران پیش می‌رود. صفحه‌نمایش‌های خمیده، پردازنده‌های قدرتمندتر و لوازم جانبی مختلف ازجمله مونوپادها برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی از جمله مسائل به روز بازار گوشی‌های همراه هوشمند هستند. اما یکی از مواردی که شاید امروزه کمتر به آن توجه شود، امنیت گوشی‌های هوشمند است.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 393 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (1)

جاسوسی از کاربران با باتری تلفن همراه

تیمی از دانشمندان با همکاری محققان دانشگاه استنفورد،شیوه‌ای را برای جاسوسی‌کردن از کاربران تلفن همراه با استفاده از باتری گوشی ارائه داده‌اند.

روش جدید موسوم به PowerSpy بر اساس این واقعیت عمل می‌کند که میزان انرژی مصرفی باتری گوشی هنگامی که کاربر به برج مخابراتی نزدیک است، تغییر می‌کند؛ در این میان تماس‌های تلفنی به آشکارسازی نوع محیطی که کاربر در آن قرار دارد، کمک می‌کنند.
برخلاف مکان‌یابی مبتنی بر سیستم موقعیت‌یاب (GPS) یا وای‌فای، داده‌های مبتنی بر انرژی باتری برای هر برنامه نرم‌افزاری نصب‌شده‌ای در دسترس هستند و این امر امکان رهگیری مکان تلفن را با دقت 90 درصد فراهم می‌کند.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 867 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

فناوری NFC در گوشی موبایل چیست؟

NFC چیست

 
فناوری  NFC در گوشی موبایل چیست؟
 

امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

 
درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 3,237
  • بازدید کلی : 268,962