loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 435 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

تعرفه سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل در یک نگاه

تعرفه‌ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می‌تواند به افرادی که قصد خرید این سیم‌کارت‌ها را دارند یا می‌خواهند در طرح ترابردپذیری تلفن همراه اپراتور خود را عوض کنند، تأثیر بسزایی دارد. در ادامه‌ی مطلب تعرفه‌ی خدمات مختلف سه اپراتور مطرح را مرور خواهیم کرد.

عرفان بازیار بازدید : 393 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

آزاد سازی چندین گیگابایت حافظه در ویندوز

راههای سریع تر شدن و عملکرد بهتر رایانه یا لپتاپ

X آزاد سازی چندین گیگابایت حافظه

رایانه یا لپتاپ شما چقدر رم دارد؟ 4؟ 8؟ یا 16 گیگابایت؟ یا شاید هم بیشتر! اگر بدانید در ویندوز ده داشتن رم بیشتر به معنی از دست دادن حافظه بیشتر است، آن وقت چه میکنید؟

عرفان بازیار بازدید : 400 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

رقیبی سرسخت برای اپلیکیشن‌ تلگرام

در این بخش از سایت ایران ناز با رقیبی سرسخت برای تلگرام آشنا خواهید شد.

 

به گزارش ایران ناز تاکنون با اپلیکیشن‌ های پیام رسان مختلفی نظیر واتس اپ، اُوو، تلگرام، اسکایپ و … آشنا شده اید که به کاربرانشان امکان برقراری تماس تصویری را اهدا می‌نمایند. اما همانطور که می‌دانید این تماس‌های تصویری برای اتصال هم به سرعت و هم به پهنای باند بالایی از اینترنت نیازمندند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یک اپلیکیشن بپردازیم که ادعا می‌کند می‌توانید به وسیله آن پیام‌های تصویری با کیفیت HD و در کمترین زمان ممکن برای دوستانتان ارسال نمایید.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 395 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

اما و اگرهای مصرف مولتی ویتامین

اما و اگرهای مصرف مولتی ویتامین

تصور عموم بر این است که در یک کپسول کوچک مولتی‌ ویتامین، تقریبا همه مواد غذایی که بدنمان برای درست کار کردن به آن‌ها نیاز دارد، گنجانده شده است. پس کافی است روزی یک قرص کامل مولتی‌ویتامین بخوریم و دیگر نگران هیچ چیزی نباشیم. ولی نه، واقعیت ماجرا غیر از این حکم ساده‌انگارانه و در عین حال خطرناک است. 

عرفان بازیار بازدید : 402 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

رازهای هکرهای وایرلس را بشناسید

رازهایی که هکرهای وایرلس نمی‌خواهند شما بدانید!
 
رازهای هکرهای وایرلس را بشناسید

اگر بر روی مودم بی‌سیم خود رمز عبور قرار داده‌اید و اطمینان دارید که با این کار آن را ایمن کرده‌اید باید بدانید که در اشتباه هستید. هکرها می‌خواهند که شما چنین چیزی را باور کنید تا همچنان برای حملات آن‌ها آسیب‌پذیر باقی بمانید. در این مطلب به معرفی 4 نکته‌ خواهیم پرداخت که هکرها امیدوارند شما از آن‌ها بی‌اطلاع باقی بمانید. چرا که در این صورت امکان نفوذ آن‌ها به شبکه یا رایانه‌‌‌ی شما ناممکن می‌شود.

عرفان بازیار بازدید : 421 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

کی با کی ازدواج کنه زندگی بهتری خواهد داشت!!!

کی با کی ازدواج کنه زندگی بهتری خواهد داشت!!!

آدم‌ها با یکدیگر تفاوت دارند حتی دو برادر که در یک خانواده و با یک پدر و مادر بزرگ شده‌اند ممکن است دنیاهایی متفاوت داشته ‌باشند؛ این تفاوت‌ها با ورود به اجتماع بیشتر می‌شود، اما اولین جایی که آدم‌ها این تفاوت‌ها را احساس می‌کنند در محیط خانواده است، آنها وقتی کودک هستند می‌فهمند با خواهر و برادر‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌ترشان فرق دارند و پدر و مادر با هر کدام به گونه‌ای خاص رفتار می‌کنند.

این تفاوت رفتار پدر و مادر چیزهای زیادی را درون فرد می‌سازند و حتی آینده او را شکل می‌دهند؛فرزندان اول همیشه شخصیتی متفاوت با فرزندان آخر یا وسطی‌ها دارند، در اینجا می‌خواهیم شما را با خصوصیات رفتاری هر آدم براساس ترتیب تولد آنها در خانواده آشنا کنیم و بررسی کنیم ازدواج هرکدام با هم چه خوبی‌ها و بدی‌هایی به همراه خواهد داشت.

 

عرفان بازیار بازدید : 369 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

چگونه از فایل‌های حیاتی سیستم نسخه پشتیبان تهیه کنیم

چگونه از فایل‌های حیاتی سیستم نسخه پشتیبان تهیه کنیم

 امروزه اکثر افراد جهت انجام کارهای عمومی خود از یک لپ‌تاپ یا سیستم دسکتاپ استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید اطلاعات مختلف شما در یک ابزار ذخیره‌سازی همچون هارددیسک یا درایو SSD ذخیره می‌شود. این اطلاعات می‌تواند اطلاعات حیاتی و با ارزش مانند فایل‌های سیستمی یا فایل‌های ذخیره شده مربوط به نرم‌افزارهای نصب شده در سیستم باشند یا اصلا جزو فایل‌های عادی و روزمره با درجه اهمیت معمولی به حساب بیایند.

 

اطلاعات نام برده شده برای کاربران مختلف دارای ارزش متفاوتی است و با توجه میزان ارزشی که دارند اولویت‌بندی می‌شوند. از آنجا که هارددیسک یک قطعه مکانیکی است و ممکن است هر لحظه دچار خرابی و مشکل شود، این مسئله در ذهن کاربران شکل میگیرد که ذخیره اطلاعات در هارددیسک به تنهایی کافی نیست و حتما باید حداقل یک کپی از این اطلاعات در محل دیگری نیز باشد تا در صورت خرابی احتمالی هارددیسک، بتوان به راحتی به آن اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

عرفان بازیار بازدید : 456 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

معرفی و آشنایی با بهترین لپ تاپ های منتخب سال 2015

معرفی و آشنایی با بهترین لپ تاپ های منتخب سال 2015

نخبه‎گرایی آن‎ها دوباره افزایش یافته و بی درنگ شما را به خرید یک کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی راضی می‎کنند. اما، ما به شما می‎گوییم که چه کاری باید انجام دهید. جمع‎ کردن یک کامپیوتر مخصوص بازی نیاز به علم و مهارت دارد که شما آنرا نداشته و یا اهمتی به آن نمی‎دهید.

این جایی است که لپ‌‎تاپ های Gaming می‎درخشند، به عنوان کامپیوترهای سریع برای بازی. نیازی نیست که یک سیستم جمع کنید یا یک مانیتور بخرید. البته که، همراه این لپ‎تاپ ها یک برچسب با قیمت‎های بالا هم هست.

 

 بیشتر فروشندگان قیمت های مدنظر خودشان را برای لپ‎تاپ های ۱۳ و ۱۴ اینچ در حدود ۱۴۰۰ دلار قرار می‎دهند. درحالی که قیمت بزرگترین و بهترین مدل لپ‎تاپ‎های  ۱۷ و ۱۸ اینچی موشک وار به سمت بالای ۳۰۰۰ دلار می‎رود.

 

اگر شما آماده به پذیرش آن هستید که لپ‎تاپ های Gaming هیچ گاه از لحاظ مقایسه‎ی قیمت و کارایی با کامپیوترهای رومیزی مخصوص بازی، مقرون به صرفه نبوده اند، آن گاه است که تصمیم شما برای خرید گرفته می‎شود.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 3,270
  • بازدید کلی : 268,995