loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 225 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

با اینستاگرام از چند حساب کاربری خود پشتیبانی کنید

با اینستاگرام از چند حساب کاربری خود پشتیبانی کنید

با اینستاگرام از چند حساب کاربری خود پشتیبانی کنید. به گزارش ایران ناز اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است برای به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

این برنامه که که بسیار محبوب است با رابط کاربری ساده امکان اضافه نمودن فیلترهای مختلف را در عکس فراهم کرده و افراد می توانند عکس های خود را قبل از به اشتراک گذاری بهبود ببخشند.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

 

عرفان بازیار بازدید : 351 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک سایت، سرعت باز شدن صفحات آن است. گوگل سال گذشته اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین عوامل تصمیم گیری برای نتایج جستجو سرعت باز شدن صفحات سایت است. به غیر از نتایج سایت در موتور های جستجو این موضوع خیلی مهم است که سایت با سرعت بسیار خوبی برای کاربران سایت شما باز شود. اگر کاربر در هنگام بازدید از سایت شما با کندی سایت مواجه شود حتماً سایت را ترک می‌کند.
اما سؤال این جاست چگونه سرعت باز شدن صفحات سایت را افزایش دهیم؟

عرفان بازیار بازدید : 326 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

روشی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت


روشی برای صرفه جویی در مصرف اینترنت

استفاده از اینترنت امروزه در جوامع بسیار کاربردی شده است. بسیاری از کار های روزانه به وسیله ارتباط اینترنتی انجام میپذیرد.

اگر از کاربران اینترنت های پر سرعت باشید حتما با مشکلات اینترنت حجمی مواجه هستید و همیشه به دنبال راه هایی هستید که مصرف خود را کاهش دهید.

در این مطلب به آموزش روش های کاهش مصرف اینترنت میپردازیم.

عرفان بازیار بازدید : 302 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

مشخصات خرید یک وایمکس خوب

نکات بسیار مهم برای خرید یک وایمکس خوب و کارآمد

مشخصات خرید یک وایمکس خوب

اینترنت در زمانه ی امروز اکثریت زندگی مردم را پر کرده و برای بسیاری مردم بدون اینترنت زندگی معنایی ندارد. در و دیوار شهر پر شده است از تبلیغات رنگارنگی که هر کدام کاربران را به استفاده از یک سرویس اینترنت دعوت می‌‌کند.تبلیغاتی که گاه آنقدر حجمشان زیاد می‌شود که شما می‌مانید کدام یک را بهتر است انتخاب کنید.

عرفان بازیار بازدید : 256 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

معرفی یک مدل از فلش مموری که کامپیوتر شما را نابود می کند!؟

 

نابود شدن کامپیوتر با این فلش مموری

نوعی فلش‌مموری مخرب تولید شده است که می‌تواند پس از اتصال به‌رایانه، دستگاه را به‌آتش بکشد یا قطعات اصلی آن را بسوزاند. نوعی فلش‌درایو مخرب با نام ‘Dark Purple’ تولید شده که از طریق درگاه یو‌اس‌بی طعمه را مورد حمله قرار می‌دهد و نه تنها اطلاعات درایورها بلکه کل قطعات سخت‌افزاری را به نابودی خواهد کشاند؛ این قطعه توسط یک متخصص روس علاقه‌مند به حوزه سخت‌افزار ساخته شده است.

عرفان بازیار بازدید : 298 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

جدیدترین ویژگی های ویندوز 10

جدیدترین ویژگی های ویندوز 10

مایکروسافت اولین بروزرسان بزرگ ویندوز 10 را چند روز پیش عرضه کرد. در کنار بهبودهای صورت گرفته در این بروزرسان، ویژگی‌های مخفی مختلفی هم در آن دیده شده است. در ادامه شما را با 7 ویژگی جدید که در بروزرسان این سیستم عامل قرار گرفته‌اند، آشنا می‌کنیم.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

 

عرفان بازیار بازدید : 369 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟

چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که با فولدرهایی برخورد کرده باشید که نه می شود نامشان را تغییر داد و نه می توان حذفشان کرد. شاید تعجب کرده باشید و فکر کنید که این فقط کار یک ویروس است یا اینکه مشکلی برای سیستم عاملتان به وجود آمده است. با اینکه این موارد می توانند درست باشند اما جالب است که بدانید خودتان هم می توانید در صورت نیازتان این کار را انجام دهید و فولدری که قابلیت حذف شدن و تغییر نام ندارد ایجاد کنید. با ما باشید تا به شما این کار را آموزش دهیم.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 3,218
  • بازدید کلی : 268,943