loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 387 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود درایورهای ویندوز ۱۰

دانلود درایورهای ویندوز ۱۰

آیا ویندوز ۱۰ هیجان شما را برانگیخته است اما نسبت به پشتیبانی سخت‌افزاری و درایورهای سازگار با آن مطمئن نیستید؟ ما در این پست لیست جدیدترین درایورهای اصلی و رایج برای کارت گرافیک، صدا، شبکه، چیپ‌ست و … را برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‌تاپ همراه با لینک دانلود برای شما لیست کرده‌ایم.

عرفان بازیار بازدید : 325 جمعه 08 آبان 1394 نظرات (0)

 محافظ جادویی آیفون ۶ اس که خط خش ها را ترمیم می کند !

Innerexile

این روزها انواع و اقسام قالب های محافظ گوشی و نمایشگر آن در بازار موجود است.لایه های محافظی که گوشی ما را از هر نوع آسیب فیزیکی تا حد زیادی محافظت می کند.اما این بدان معنا نیست که خود این لایه های محافظ از صدمات فیزیکی در امان باشند.حالا شرکت Innerexile به تازگی یک محافظ نمایشگر و یک قاب محافظ برای آیفون ۶ اس اپل طراحی کرده که تنها در چند ثانیه خط و خش های روی خود را ترمیم می کند.در ادامه توضیحات بیشتر و ویدیویی از نحوه عملکرد این محافظ جادویی را تماشا خواهید کرد.

عرفان بازیار بازدید : 383 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (0)

احتمال واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی

احتمال واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی

بر اساس گزارش های جدید منتشر شده ، کمپانی سونی تصمیم گرفته تا تجارت سنسورهای تصویری توشیبا را خریداری کند . این بخش خود قسمتی از تجارت نیمه هادی های LSI این شرکت بحساب می اید. مبلغ توافق شده این دو شرکت برای واگذاری تجارت سنسورهای دوربین توشیبا به سونی معادل ۱۶۵ میلیون دلار می باشد.

عرفان بازیار بازدید : 275 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۱۰ برای ایکس باکس وان تا دو هفته دیگر منتشر خواهد شد

ویندوز ۱۰ برای ایکس باکس وان تا دو هفته دیگر منتشر خواهد شد

به نظر می رسد که رویای یک پلفرم برای تمامی گجت ها ، در حال محقق شدن است و این به لطف ویندوز ۱۰ مایکروسافت فراهم شده.ویندوز ۱۰ سیستم عاملی برای تمام ابزارهاست ، از موبایل و تبلت و لپ تاپ گرفته تا حتی کنسول بازی ایکس باکس !

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس، امروز اعلام کرد که تجربه جدید ایکس باکس وان (داشبورد جدید و محیطی به مانند ویندوز ۱۰) در تاریخ ۲۱ آبان برای تمامی کاربران ایکس باکس وان منتشر می شود، یعنی تنها دو هفته دیگر.

عرفان بازیار بازدید : 493 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

ده هکر مشهور دنیا را بشناسید!

ده هکر مشهور دنیا را بشناسید!

ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد می شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه نویسی دارد هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است.

در دسته بندی هکرها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک گذاشته شود.

این هکر آمريکايي کنفرانس های بسیاری درباره هک و هکرها برگزار کرده و چهره هکرهای واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کارهای معروف او هک کردن قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است.

استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی ترین سیستم امنیتی بود به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت 8 دقیقه، نرم افزار را هک کرد و در فهرست سیاه مایکروسافت قرار گرفت.

عرفان بازیار بازدید : 479 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

قالب کدنویسی شده آفلاین در طرحی متفاوت

قالب کدنویسی شده آفلاین در طرحی متفاوت

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز :
امروز در این پست برای شما صفحه آفلاین یا همان صفحه های به زودی را کد کرده ایم ، که امیدوارم مورد پسندتان واقع گردد . از این قالب می توانید در رزبلاگ هم ، استفاده کنید .
برای دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید

عرفان بازیار بازدید : 1061 شنبه 11 مهر 1394 نظرات (0)

آموزش باز کردن قفل رمز و پترن موبایل اندروید

http://www.parsdesignclub.ir/

امروز می خواهیم روشی بدون هزینه برای باز کردن کد فراموش شده ای که روی گوشی اندرویدی خودتان وارد کرده اید را آموزش بدهیم.

عرفان بازیار بازدید : 310 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

هک کردن مغز انسان توسط دانشمندان

هک کردن مغز انسان توسط دانشمندان

دانشمندان با انجام آزمایشاتی بی سابقه بر روی موش های درحال خواب، خود را برای هک کردن مغز انسان آماده می کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، «افکار خوابیده آماده برای هک شدن»، عنوان پروژه ای است که برای نخستین بار انجام خواهد شد. گروهی از دانشمندان خاطرات خودآگاه (هوشیار) را وارد مغز موش های درحال خواب کرده اند. اکنون این پرسش مطرح می شود که می توان تکنیک مشابهی را در آینده ای نزدیک برای تغییر دادن خاطرات موجود در مغز انسان هم به کار گرفت؟

عرفان بازیار بازدید : 333 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

تلفن همراه شما  انواع باکتری‌ها را نیز در خود دارد

تلفن همراه شما  انواع باکتری‌ها را نیز در خود دارد

طی تحقیقی که اخیراً ارائه‌شده است مشخص شد تلفن همراه فقط دربردارنده تماس‌ها، مسیج‌ها و لیست افراد نیست، بلکه تلفن شما مکانی برای جمع شدن انواع باکتری‌ها نیز می‌باشد.

شما هم مانند هرکس دیگری برروی این کره خاکی تمام روز به تلفن خود چسبیده‌اید، به شما زنگ می‌زنند، مسیج می‌دهید، روی صفحات وب جستجو می‌کنید یا حتی Angry Birds بازی می‌کنید. به یاد داشته باشید چه میزان در روز به تلفن خود دست می‌زنید، تعجبی ندارد که تلفن شما علاوه بر لیست تماس‌های شما انواع باکتری‌ها را هم در خود دارد.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 656
  • بازدید سال : 3,245
  • بازدید کلی : 268,970