loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 304 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

کلیک‌ راست سفارشی

ویرایش کلیک راست
تنظیمات منوی کلیک راست یا همان Context menu در رجیستری ویندوز قرار دارد. شما می‌توانید با ویرایش رجیستری ویندوز، نسبت به اعمال تغییرات در منوی کلیک راست اقدام کنید. اما نکته‌ای که ‌باید به آن توجه داشته باشید، مراحل پیچیده‌ ویرایش منوی کلیک راست از طریق رجیستری است. هریک از گزینه‌ها و منوهای موجود در کلیک راست، مراحل پیچیده‌ای را برای ویرایش به خود اختصاص می‌دهد که بیشتر با یکدیگر مشابه نیستند.

 

پس حتی اگر کاربر حرفه‌ای هم باشید به شما توصیه می‌کنیم از ویرایش رجیستری صرف‌نظر کنید؛ زیرا وقت زیادی از شما خواهد گرفت. برای ویرایش منوی کلیک‌راست به روش ساده‌تر، نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده است. یکی از نمونه‌های خوب این نرم‌افزارها Right Click Enhancer نام دارد که در این مقاله به استفاده از آن خواهیم پرداخت و تعدادی از بهترین میانبرهای کاربردی را در کلیک راست اضافه خواهیم کرد.

عرفان بازیار بازدید : 252 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

گروه‌بندی برنامه‌های مشابه در ویندوز 10

وقتی با استفاده از رایانه به انجام فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازید ممکن است برنامه‌های مختلفی را به‌طور همزمان اجرا کنید. در شرایطی که حرفه‌ شما نیازمند استفاده‌ مداوم از رایانه باشد نیز زمان استفاده از رایانه افزایش می‌یابد و مطمئنا برنامه‌های اجرا شده از سوی شما نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

عرفان بازیار بازدید : 6982 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چگونه نوار مسیریابی پنجره‌های ویندوز را شخصی‌سازی کنیم؟

استفاده درست و بهینه از زمان آن هم در دنیای فناوری اطلاعات، اهمیت بسزایی دارد و اگر همه چیز در دسترس باشد، بهتر می‌توانید از زمان خود استفاده کنید. این اصل به یکی از نیازهای حیاتی کاربران تبدیل شده است و از همین رو هر روز شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزاری، روش جدیدی برای تسهیل کار کاربران خود ارائه ‌می‌‌کنند تا با سرعت و راحتی بیشتری به هدف خود برسند.

برای مثال مایکروسافت قابلیت شخصی‌سازی نوار مسیریابی (Navigation Bar) ویندوز اکسپلورر را که در سمت چپ پنجره قرار دارد، ایجاد کرده تا کاربران سیستم‌عامل ویندوز بتوانند پوشه‌ها را با سلیقه خود انتخاب کنند، اما چگونه؟

عرفان بازیار بازدید : 318 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

14 روش ساده برای گرفتن یک سلفی عالی

آموزش گرفتن عکس سلفی

گرفتن یک سلفی خوب قوانینی دارد،که رعایت این نکات برای بهتر دیده شدن عکس شما نزد دوستانتان بی تاثیر نیست.

عکس سلفی"Selfie" یا "عکس از خود" که به "عکاسی پرتره از خود" نیز معروف است،معمولاً توسط دوربین عکاسی یا دوربین موبایل توسط خود شخص گرفته می‌شود که این روزها تب آن به همه سرایت کرده است.

گرفتن یک سلفی خوب قوانینی دارد. این که دوربین را مستقیم جلوی صورت تان بگیرید و دکمه آن را فشار دهید، کافی نیست. اگر می خواهید دوستانتان از تماشای عکس های شما لذت ببرند، این نکات را رعایت کنید:

عرفان بازیار بازدید : 278 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چگونه عکس پانوراما بگیریم؟

ساخت عکس پانوراما, نرم‌افزار فتوشاپ, ترفندهای فتوشاپ

گاهی همه آنچه می‌خواهید در یک عکس ثبت کنید، در اندازه‌های یک قاب معمولی نمی‌گنجد. به همین دلیل برای ثبت تصاویر عریض، از تکنیکی به نام پانوراما استفاده می‌شود. جالب آن‌که کلمه Panorama نیز مانند تکنیکش که از کنار هم چیدن چند عکس ساخته می‌شود، از ترکیب چند کلمه درست شده است.

عرفان بازیار بازدید : 421 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند

پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند

به عنوان یک کاربر ویندوز قطعا از میانبرهای صفحه کلید در محیط سیستم عامل و سایر برنامه‌های کاربردی آن استفاده کرده‌اید. اینها باعث می‌شوند‌ سرعت کار شما به شدت افزایش پیدا کند. در حالی که همه ما با میانبرهای اصلی در ویندوز آشنایم، مواردی نیز یافت می‌شود که یا از آن‌ها بی‌اطلاعیم‌ یا به ندرت از آن‌ها بهره می‌بریم. در اینجا پنج مورد از آن‌ها را برای شما فهرست می‌کنیم.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 320 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

با امن ترین گوشی هوشمند موجود در دنیا آشنا شوید!

گوشی هوشمند,امن ترین گوشی هوشمند

شرکت سایلنت سرکل از جدیدترین محصول خود با عنوان Blackphone 2 رونمایی کرده که ادعا می‌کند امن‌ترین گوشی هموشمند موجود در بازار است.

 

 در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند به سمت استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز به‌منظور سهولت استفاده کاربران پیش می‌رود. صفحه‌نمایش‌های خمیده، پردازنده‌های قدرتمندتر و لوازم جانبی مختلف ازجمله مونوپادها برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی از جمله مسائل به روز بازار گوشی‌های همراه هوشمند هستند. اما یکی از مواردی که شاید امروزه کمتر به آن توجه شود، امنیت گوشی‌های هوشمند است.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 393 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (1)

جاسوسی از کاربران با باتری تلفن همراه

تیمی از دانشمندان با همکاری محققان دانشگاه استنفورد،شیوه‌ای را برای جاسوسی‌کردن از کاربران تلفن همراه با استفاده از باتری گوشی ارائه داده‌اند.

روش جدید موسوم به PowerSpy بر اساس این واقعیت عمل می‌کند که میزان انرژی مصرفی باتری گوشی هنگامی که کاربر به برج مخابراتی نزدیک است، تغییر می‌کند؛ در این میان تماس‌های تلفنی به آشکارسازی نوع محیطی که کاربر در آن قرار دارد، کمک می‌کنند.
برخلاف مکان‌یابی مبتنی بر سیستم موقعیت‌یاب (GPS) یا وای‌فای، داده‌های مبتنی بر انرژی باتری برای هر برنامه نرم‌افزاری نصب‌شده‌ای در دسترس هستند و این امر امکان رهگیری مکان تلفن را با دقت 90 درصد فراهم می‌کند.

برای خواندن این اخبار به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 307 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

غیرفعال‌سازی لمسی در ویندوز 8

لذت استفاده از ویندوز 8 زمانی افزایش می‌یابد که رایانه‌ شما مجهز به صفحه ‌نمایش لمسی باشد و بتوانید استفاده از محیط مترو و دیگر بخش‌های سیستم ‌عامل را با لمس انگشتان خود روی صفحه تجربه کنید.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 697
  • بازدید سال : 3,286
  • بازدید کلی : 269,011