loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 291 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

قوانین صحیح به هنگام پیامک فرستادن

 

1) در کشور ما،‌ برای نوشتن پیامک از سه سبک استفاده می شود. گروهی کاملاً فارسی می‌نویسند. گروهی کاملاً انگلیسی و گروهی پینگیلیش (کلمات فارسی با حروف انگلیسی). اگر برای کسی پیامک انگلیسی می‌فرستید قبلاً اطمینان حاصل کنید که وی می‌تواند معنی کلمات شما را کامل درک کند. در غیر این صورت، این نوع ارسال پیام بی احترامی محسوب می‌شود. ضمناً اگر می خواهید به یک پیامک پاسخ دهید،‌ تا حد امکان بکوشید از همان سبک مورد استفاده‌ی فرستنده استفاده کنید. اگر فرستنده برای شما نوشته: Chetori? Khubi? در جواب ننویسید: «ممنون». این نوع جواب یادآوری به طرف مقابل است که «یا انگلیسی و درست و حسابی بنویس یا به همین زبان خودمان بنویس». همینطور برای کسی که پیامک فارسی می‌فرستد تا حد امکان پیامک انگلیسی یا پینگیلیش نفرستید.

عرفان بازیار بازدید : 237 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

4 نکته فوق‌العاده زیبا در فیسبوک

همه کاربران فیسبوک طرفدار ترفندها و نکات این شبکه اجتماعی هستند؛ البته باید قبول کرد که در این شبکه‌های اجتماعی می‌توان کارهای جالبی انجام داد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۴ نکته و ترفند در فیسبوک آشنا سازیم تا لذت استفاده از این شبکه اجتماعی برایتان ۲ چندان شود.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 251 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش اضافه کردن برنامه ها به کلیک راست

آموزش اضافه کردن برنامه ها به کلیک راست

اگر با برخی از برنامه‌ها خیلی سروکار دارید و می‌خواهید بدون ایجاد آیکن جدید روی دسکتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا کنید، کافی است نرم‌افزار خود را با یک ترفند ساده رجیستری به منوی کلیک‌راست دسکتاپ اضافه کنید.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 271 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

مسدود کردن سایت‌ها در ویندوز 8

 

همان‌طور که می‌دانید دنیای اینترنت کاملا بی حد و مرز است و وقتی مرزی وجود نداشته باشد، کنترلی نیز روی محتوا وجود نخواهد داشت.

متاسفانه در برخی موارد نیز اینترنت برای مصارف نادرست استفاده می‌شود. این مصرف نادرست در شرایط مختلف متفاوت است. برای مثال ممکن است یک سایت اینترنتی برای بزرگسالان مناسب باشد، اما برای کودک ده ساله چندان مناسب نباشد یا ممکن است یک سایت اخبار ورزشی برای استفاده در منزل و در اوقات فراغت مفید باشد، اما مراجعه به آن در محیط کار موجب کاهش بهره‌وری کارکنان شود.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 404 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

بهبـود ســرعت رایانــه‌های قدیمـی

ارتقای سیستم,افزایش سرعت کامپیوتر

از روزی که رایانه خود را خریده‌اید، چند سال می‌گذرد؟ کم‌کم دارید نشانه‌هایی را از کاهش سرعت این سیستم در مواقعی که فشار کار بر آن زیاد است مشاهده می‌کنید. چاره کار چیست؟

باید دست به ارتقای این سیستم بزنید یا به فکر خرید رایانه جدیدی باشید. معلوم است با بودجه‌های محدود دانشجویی، حتما شما ارزان‌ترین گزینه را انتخاب می‌کنید. البته هر کسی ترجیح می‌دهد تا جایی که ممکن است، راه چاره‌ای برای استفاده از رایانه قدیمی‌اش پیدا کند تا برنامه‌ها و داده‌های خود را روی آن حفظ کرده و مجبور به پشتیبان‌گیری یا بک‌آپ گرفتن از دیسک سخت رایانه قبلی و انتقال داده و نصب مجدد برنامه‌های نرم‌افزاری مورد نیاز خود روی یک رایانه جدید نشود. یک رایانه معمولی حدود چهار سال عمر مفید دارد. با وجود این، اگر در این مدت آن را در شرایط مناسبی نگهداری کنید، ممکن است بیشتر از اینها نیز عمر کند. البته این موضوع قطعی نیست و به خیلی از عوامل بستگی دارد.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 343 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (1)

افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها با ارتقای حافظه

تعویض رم یکی از روش‌های ارزان و آسان و همچنین موثر برای ارتقای مک بوک پرو است. البته ارتقای رم لزوما موجب باز شدن سریع‌تر برنامه‌های نرم‌افزاری کاربردی و سرعت اجرای آنها نخواهد شد، بلکه افزایش ظرفیت سیستم باعث باز نگهداشتن برنامه‌های متعدد در کنار یکدیگر و رفتن از یک برنامه به برنامه دیگر یا سوئیچ کردن خواهد بود. بنابراین داشتن رم بیشتر به معنای اجرای برنامه‌های بیشتر در سیستم مک به صورت همزمان و بدون کاهش سرعت و کندی سیستم است.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

عرفان بازیار بازدید : 358 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

ترفندی برای بالا بردن امنیت فلش مموری

 
ترفندی برای بالا بردن امنیت فلش مموری

یکی از روش های بالا بردن امنیت و سرعت در دستگاه های ذخیره سازی تغیر فرمت آن ها از FAT32 به NTFS است. این نوع فرمت به خاطر کارایی های که دارد می تواند امنیت و سرعت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید…

عرفان بازیار بازدید : 321 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

ترفندی مفید برای بازگرداندن سرعت گوشی

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند.

تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید…

 

عرفان بازیار بازدید : 867 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

فناوری NFC در گوشی موبایل چیست؟

NFC چیست

 
فناوری  NFC در گوشی موبایل چیست؟
 

امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود. البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

برای خواندن این آموزش به ادامه مطلب بروید

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 3,240
  • بازدید کلی : 268,965