loading...
پارس دیزاین کلوب
عرفان بازیار بازدید : 382 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

پهنای باند اینترنت امسال ۳ برابر می‌شود

پهنای باند اینترنت امسال ۳برابر می‌شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخل کشور به ۱۰ ترابیت بر ثانیه تا پایان سال جاری و تعریف دو پروژه برای عملیاتی شدن این هدف خبر داد.

به گزارش مهر، محمود خسروی جدیدترین برنامه های شبکه زیرساخت ارتباطی کشور را برای توسعه پهنای باند اینترنت داخل تشریح کرد و گفت:

عرفان بازیار بازدید : 295 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (1)

افزایش کیفیت اینترنت در ایران

اخبار فناوری

افزایش کیفیت اینترنت در ایران

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت در کشور ۶ برابر افزایش یافته و برای افزایش ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای بازدید از مراکز مخابراتی استان زنجان به این استان سفر کرده است افزود:‌ با افتتاح چهار پروژه مخابراتی در کشور، پهنای باند اینترنت در کشور بعد از پنج سال تغییر یافت.

عرفان بازیار بازدید : 242 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

۲۵ میلیون کاربر اینترنت در کل کشور وجود دارد

اخبار فناوری

در کل کشور حدود ۵۲/۴۷ درصد خانوارها تا پایان سال ۱۳۹۳ صاحب رایانه بوده اند و با ضریب نفوذ ۳۹/۳۵ درصدی، بالغ بر ۲۵ میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود داشته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعاتی که درگاه پایش جامعه اطلاعاتی منتشر کرده برای دسترسی خانوارهای تهرانی به فاوا ضرایبی اعلام شده است.

بر این اساس در حال حاضر در استان تهران 69.2 درصد خانواده‌ها به رادیو و 99.3 درصد خانواده‌ها به تلویزیون دسترسی دارند.

 

عرفان بازیار بازدید : 304 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

نصـب هارددرایـو جدیـد روی رایانه

نصب یک هارددرایو داخلی، یکی از ساده‌ترین به‌روزرسانی‌هاست و معمولا گزینه بهتری نسبت به استفاده از درایوهای خارجی است که سرعت کمتری دارند و ممکن است در جای نادرستی قرار بگیرند.

 

عرفان بازیار بازدید : 373 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

ساخت یک فولدر عجیب

حتما برای شما هم پیش آمده که با فولدرهایی برخورد کرده باشید که نه می شود نامشان را تغییر داد و نه می توان حذفشان کرد. شاید تعجب کرده باشید و فکر کنید که این فقط کار یک ویروس است یا اینکه مشکلی برای سیستم عاملتان به وجود آمده است. با اینکه این موارد می توانند درست باشند اما جالب است که بدانید خودتان هم می توانید در صورت نیازتان این کار را انجام دهید و فولدری که قابلیت حذف شدن و تغییر نام ندارد ایجاد کنید. با ما باشید تا به شما این کار را آموزش دهیم.

 

عرفان بازیار بازدید : 287 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

فضای هارد دیسک خود را افزایش دهید + ترفند

چنانچه می‌خواهید فضای خالی درایوها را افزایش دهید و نمی‌دانید کدام فایل‌ها را برای افزایش فضای خالی حذف کنید ، با ما همراه شوید.

روش‌های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است. روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است :

عرفان بازیار بازدید : 261 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

فعال و غیرفعال‌سازی بوت‌سریع ویندوز 8

همان‌طور که می‌دانید یکی از امکانات و تفاوت‌های بسیار مهم ویندوز 8 با نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل، بوت سریع آن است. بوت سریع یا همان Fast Startup که گاهی به آن بوت هیبریدی نیز گفته می‌شود، قابلیتی است که موجب می‌شود سیستم‌عامل پس از خاموش شدن یا ری‌استارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن بارگذاری شده و در اختیار شما قرار گیرد.

 

عملکرد این قابلیت بسیار شبیه همان عملکردی است که گزینه‌ Sleep در اختیار شما قرار می‌دهد. اما این عملکرد در نسخه‌ 8 و 1/8 و احتمالا نسخه‌های بعدی ویندوز، به‌صورت قابلیتی پیش‌فرض روی عملیات ری‌استارت و خاموش کردن دستگاه نیز فعال است و موجب می‌شود بوتی سریع در کمتر از چند ثانیه داشته باشید.

عرفان بازیار بازدید : 265 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام شد

 اپلیکیشن های متنوعی برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان عرضه می شوند که به مرور زمان مخاطبان خود را از دست می دهند یا اپلیکیشن هایی دیگری با همان قابلیت ها عرضه می شوند تا بتوانند نگاه مخاطبان را به خود جلب کنند.

 

اینستاگرام، یکی از اپلیکیشن هایی است که نگاه عکاسان و طرفداران عکاسی را به خود جلب کرده است. اما شاید این اپلیکیشن کمی قدیمی شده باشد تا برنامه جدیدی بتواند جایگزین اینستاگرام پرمخاطب شود.

 

عرفان بازیار بازدید : 277 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

گوگل، گوشی مرا پیدا کن!

با قابلیت جدید گوگل اگر شما گوشی اندرویدی خود را در خانه یا محل کار گم کنید با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

قابلیت جدید، ساده و رایگان گوگل هم‌اکنون با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.
با این قابلیت اگر گوشی شما زیر مبل یا جای دیگری در خانه گم شود،

تعداد صفحات : 8

درباره ما
وب سایت پارس دیزاین کلوب در فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف ترویج و توسعه علم و دانش و برنامه نویسی در سطح ابتدایی تا پیشرفته با همکاری اساتید و دبیران متخصص پا به عرصه وب گذاشت . امیدوارییم که بتوانیم در جهت رشد علمی گامی برداشته باشیم. پارس دیزاین کلوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب این سایت چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 3,267
  • بازدید کلی : 268,992